mandag den 5. september 2011

Go gå, Moar!

Så kom pakken fra Growing Feet med Kejserens vinterstøvler og efterårssko.
At bløde 1448,-!

Jeg er ikke til Angulus. Det er jeg bare ikke. Navnlig ikke til mig selv. Jeg har prøvet. De er klodsede og for mange af modellerne er tunge... - jeg bliver helt elektrisk, når jeg ser unger, der slæber tunge klodser rundt på fødderne, for deres motorik hæmmes og de har ikke ordentlige udfoldelsesmuligheder...
Jeg har prøvet og se, om jeg skulle hoppe med på DameAngulusTrenden, der har hersket de sidste pa r år, men min indre skodiva græmmes over min gang og min holdning. Jeg bliver sjoskende og fladprammet at se til, lavstammet og uelegant. Fødderne synes, de er fantastiske at have på, ingen tvivl om det - men nej; jeg duer ikke til det.

Anyway - jeg må jo overgive mig, for det er stort set det eneste, Kejseren kan have sin andeplader i. Det og så Camper.
Jeg kan godt se, at støvlerne er lækre, bløde og ikke så tunge, som jeg før har erfaret med Angulus. Anton stak glad poterne i dem og så er moderen tilfreds.

Kejseren fremviser her stolt sit nye gear:







Ingen kommentarer:

Send en kommentar