mandag den 8. august 2011

A Night at the opera


- and a day at the races.

Der er en musikalsk skillelinje i mit liv: Før og efter Prince.

Han er på mange områder min store musikalske kærlighed, hvis musik har lagt soundtrack til store dele af min ungdom og mit voksne liv. Han bliver ikke dyrket så intenst mere, men han dukker stadig op i ny og næ og vækker minder.

Så, i går måtte vi have endnu et rendez-vous, den lille mand og mig.
Denne gang ikke sammen med Gemalen, men med den kvinde, som blev en ven for livet netop gennem tonerne til Prince.
Og en søndag tilbragt i så fremragende selskab kan jo kun være et overflødighedshorn af energi og glæde!
Billeder fra koncerten? Nix - jeg hørte jo musik! Sådan noget pjat havde jeg ikke tid til! ;-D

Men, når Mor så er ude, så havde Far og Kejseren jo en royal hyggestund, som de vælger at tilbringe... - i BILKA!

Og hvad finder de to så på?





Og gemalen, det søde væsen, havde søreme også husket et af mine hede ønsker:


Jeg glæder mig som en vild vildmand til at samle den og den skal hænge så højt oppe, at Kejseren IKKE kan nå den!!!!


1 kommentar:

  1. Åh hvor er han kær den lille mand - Anton altså! De billeder minder mig MEGET om noget, jeg ser dagligt ;-)
    Kh
    H

    SvarSlet