mandag den 8. august 2011

Mig og mine venner og en tyrolerhat

Mig og så Onkel Grøn, der er så stor, at man kan se ud over det hele, når han tager mig op. Han er god at lege med og så har han en flodhest i stuen og et træ i haven med kirsebær, jeg godt må spise og en gammel rar hund, der siger vuf og en kone, der hedder Moster Anne og som griner lige så højt som mor.



Mor og Far var til fest i lørdags og jeg kom med. Mor havde sådan en underlig kjole på - gad vide, om hun skal se sådan ud, hver gang vi skal til fest?
Mor og Knud (han er også rar) skændes om, hvem der er bedst til at hoppe... - tror jeg nok.
Mig og Andreas og Markus.

Far og mig leger med en blyant.







Jeg havde hugget Moster Annes hat - den er da sej!

Til sidst skal I lige møde Oscar. Mig og ham deler kager og kiks, selv om Mor og Bedste siger, vi ikke må...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar