torsdag den 11. august 2011

Blogaw-hva-for-noget?!?!?!

Hold da kæft (undskyld Fruens frivole ordvalg!)!!!!

Jeg har fået en blogaward af Vanni's verden!
En pris!
... - jeg samler lige min kæbe op fra gulvet, ikk'?

Begrundelsen:

http://antonshenterejse.blogspot.com/ fordi de viser, hvor vellykket en adoption kan være

Jeg sku' lige mosle lidt rundt for at finde ud af, hvad det gik ud på, men reglerne er følgende:

1: Man skal linke til den, som man har modtaget awarden fra
2: Man skal sende awarden videre til 5 bloggere, der har færre end 100 faste læsere
3: Man skal besvare 5 spørgsmål

De 5 spørgsmål - here goes:
1 - hvorfor begyndte jeg at blogge?
Jeg begyndte at blogge i efteråret 2010, fordi jeg gik ned med stress af ventetid, angst og min vanlige Karen-ting: Knokl dig til døde og lad være med at føle efter. Bloggen - Musses Mumlen - gav ro i hovedet og overblik og det gav mig mulighed for at sætte ord på det, jeg gennemlevede. Bloggen lever endnu, men er nok ikke så meget i brug mere, fordi mit fokus i livet har ændret sig med denne blog.
Antons Henterejse blev lavet som rejseblog, da vi fik Anton i forslag og den er nu et link mellem den familie, der bor langt væk samt en slags reportage, som Anton kan bruge som erindfring over sin barndom, skulle han få lyst til det. Men det er også mine tanker og ord om det at være mor.

2 - hvilke blogs følger jeg?
Ikke så mange mere, men primært skønne adoptionsblogs og en enkelt norsk indretningsblogger, som jeg får et godt grin af! Det er så dejligt at læse om en, der kan gå lige så meget i selvsving over indretnings-dimser som mig!

3 - Yndlingsfarve? Jeg har to - pink og lilla. Pink forskønner ALT, navnlig grimme køkkenting og lilla? verden bliver bare lidt skønnere med lilla regn! ;-)

4 - Favoritfilm? Love Actually, tror jeg. Der er mange, men den dukker op som den første og jeg har lært af min stress at stå fast på min førstehåndsindskydelse...

5 - Hvilke lande vil jeg gerne besøge og hvorfor?
Jeg VIL tilbage til Canada - se hvaler og bjørne. Jeg VIL tilbage til Kina, både for at vise Anton sit fødeland, men dælantæveme også hvis man nu var så heldig at få en guldklump mere...

5 bloggere, der bør have en pris af mig?

http://tantestanker.blogspot.com/ - fordi her er der en kvinde med stort K og en Mor med stort M, fra hvem jeg henter både grin, tårer og eftertænksomhed.

http://tante-trip.blogspot.com/ - en Mor med mod og kvindehjerte

http://kildevang.typepad.com/mens_vi_venter/ - en dejlig blog med masser af sårbarhed og styrke.

http://snoeflen.blogspot.com/ - endnu en mor, men hvilken en! Jeg elsker hendes sprogbrug!

... - nå, nu kom Gemalen hjem, så jeg skriver videre i morgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar