tirsdag den 15. februar 2011

Pakkeliste til Anton

Kluns:

6 x sokker
4 x body k/ærme
4 x body l/ærme
4 x bukser
2 x bluser
1 x fleece
1 x frakke
6 x bedste-trøjer
2 x natdragt
1 x sutsko
2 x hue
1 x vanter
1 x halsfisk
4-6 savlesmække
1 x støvler

Bad/mad:

badeslag
engangshagesmække
engangsvaskeklude
vådservietter
tudekop
skål
små skeer
sutteflaske
dåse til vælling/mælkepulver
sutter

Legetøj:
Pap/pegebøger
balloner
bamser - Månebjørnen og giraffen fra USA
Duplobrandbilen fra søde D og hendes mand
trædyr
pusle-skildpadde

toilettasken:

shampoo
balsam
tættekam
lotion
zinksalve
tandbørste
tandpasta
vatpinde
kam og børste
neglesaks
plaster
håndsprit
10 x bleer - resten må købes.

Husapotek:
1% hydrokortison
Fucitalmic- mod øjenbetændelse
Fucidin - alle former for sår, skrammer og betændelsestilstande i huden.
Saltvandsampuller/næsespray
Immodium eller lign. til børn
Panodil Junior Supp.
Hostestillende middel
Laktulosesaft

Div:
Voksi-pose
Bæresele
Erstatningstøj

Så er der alt det, os voksne skal bruge. :-)


Der kommer mere, som jeg får handlet ind. :-)

2 kommentarer:

  1. Hej Karen, Kan i have al ting... Hvor bliver det spændende. Hvis jeg må komme med et godt råd: Jeg havde også medbragt børnepanodil, hvis nu uheldet skulle være ude, så behøvede vi ikke skille finde guide, apotek ect. Desuden havde jeg lusseshampoo med - bare for en sikkerheds skyld. Det kom heldigvis ikke i brug, men jeg tænket: Hvis nu min kejser havde lus skulle det klares med dansk lusseshampoo, som jeg vidste rent faktisk måtte bruges til børn.
    God fornøjelse!
    KH Gitte w

    SvarSlet
  2. En tudekop, Karen? :) Er det ikke lidt strengt ligefrem at medbringe remedier til at få barnet til at tude - det klarer han helt sikkert selv ;)
    Rigtig rigtig god tur, glæder mig meget til at følge jeres fantastiske rejse :)
    Knus
    Helle

    SvarSlet