søndag den 11. marts 2012

I går aftes sad jeg med en sovende dreng i armene.
Kl. var lidt i 8 om aftenen på München Ost Bahnhof. Flankeret af Farmor og Bedstemor, mens vi ventede på, at Gemalen og Bedstefar fik læsset bilerne på autoget hjem fra vinterferie.

Der, med en varm lille klump, snorksovende i armene, pakket ind i sit yndlingsvattæppe, tænkte jeg på, hvor jeg havde siddet for et år siden:
På en bænk i Københavns lufthavn, med ørne i maven og mylder i hovedet - på vej til Kina efter netop den varme, snorkende lille klump, jeg nu sad i med i armene.

I morgen er der gået 364 dage med den lille bisse.

Det er næsten som en ekstra fødselsdag.
Som om dagen i morgen er mere værd end hans fødselsdag, fordi den for mig repræsenterer hans komme i vores liv.

Lidt fra vinterferien...

Udsigten fra vores hotelværelse - Dachsteingletsjeren

Hey... - hva' laver den store grab der?

Miiiiiin!

Ha! Hvad sa' jeg?

Farmor og Far står på ski, mens Bedstefar og jeg kælker fra Tauernalm til hotellet!
Mor leger lift med bilen, for jeg må ikke ha' kælken med i liften...

No way, om jeg tager den ble...

Det er hårdt at være på vinterferie!

Far, du klarer lige navigationen selv, mens jeg ser Thomas Tog, ikk'?



1 kommentar:

  1. tillykke med hentedagen, og sikke nogle dejlige billeder fra, hvad der i hvertfald ser ud til at havde været en super ferie

    SvarSlet