lørdag den 31. december 2011

Min første jul

Altså, nu har Mor fået billederne, så nu kan I godt glo med.
Det der jul-noget var da faktisk ret så godt, men jeg forstår ikke helt, hvorfor jeg ikke skulle have gaver dagen efter og dagen efter igen?

Nå, men vi var altså nede hos Farmor og Far og Mor havde pakket bilen HELT fuld med alt muligt: Min klapvogn, gaver, poser, tøj, dyner og og og....



Ud og lege med kusinerne, så vi ku' lade være med at tænke aaaaaaaalt for meget på, at tiden nok gik lidt langsomt, sa' Sarah.

Øj, mor! Du fatter bare brik! Jeg HAR da festtøj på!




Vi sku' vist nok ha' taget sådan et "Første julebilleder som familie", men konceptet var for lamt, syn's jeg...




Se, mor! DET er festtøj! Men hvorfor skal du absolut ha'' så store fødder, mor?


Det kan jeg lide at se.... - gad vide, om de allesammen er til mig?


"Dor Muggar"... Mor havde skrevet nattøj på min ønskeseddel og så købte Farbror Karsten det her!

Jaaaa, mer' Thomas Tog!


Top sej bil, som jeg har fået af Farmor!

Mig og Julie julemorgen. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar