fredag den 13. maj 2011

Fra en arbejdsdag.

Mig og vores rare tømrer, Michael.
Han er rigtig sej, for jeg må pille i det meste, så længe jeg ikke kan skære mig på det... - i dag fik jeg fx. lov til at rende med hans mobil, men jeg måtte ikke klappe vinkelsliberen. Øv.
En sidefalsbinder er altid godt at rode med. Mor bliver bare så sur, når jeg slår den ned i hendes blomster.

Stigen er et fantastisk stykke legetøj... - og jeg kan kravle 2-3 trin op, indtil hende dumme Mor kommer og hiver mig ned.

Man kan jo altid bamle en rygningssten, for jeg ikke må rende op af stigen for Mor. Hun er også så kedelig.


Brædder og lister - jubiiii!





1 kommentar:

  1. Hva' øhhhhh, kan man booke ham den lille håndværker? Jeg går ud jo fra, at Anton ligesom Mathilde havde det, også har en arbejdstilladelse i sit kinesiske pas, som han rejste hjem på? Ergo må han arbejde - der mangler altid lidt tømrearbejde hos os.....

    Kram
    A-M

    SvarSlet